Nike Free 5.0

Wow! De Nike Free 5.0 zijn te gek. Ik wilde ze al heel erg lang en ik heb ze nu eindelijk. Het zijn eigenlijk hardloopschoenen maar ik haat hardlopen haha dus gebruik ik ze voor onder m’n normale kleren.

Ze lopen superlekker en zijn opzich nog best stevig. De gifgroene zool kan je er ook uithalen (dat doe ik altijd) om er andere zooltjes in te doen.

Ik vind de details van de schoen ook echt heel erg leuk. Bij het label (noem je dat zo??) zijn er soort 2 snedes gemaakt waardoor er  3 flapjes ontstaan en bij de veters zitten elastiekjes en stukjes gaas. Hierdoor wordt de schoen een stukje stoerder.

Ik heb voor de kleur zwart gekozen omdat je zwart met alles kan combineren, ik heb blauwe roshe runs en daar kan ik bijvoorbeeld geen rood shirtje bij aan. De schoen is verkrijgbaar in verschillende kleuren

  • Paars – groen
  • Groen- oranje
  • Roze – wit
  • Paars – blauw
  • Groen – zwart
  • Blauw – zwart

Er is wel 1 nadeel: ze zijn €115,00. Dit vind ik persoonlijk wel erg duur voor een paar zwarte sportschoenen maar ik had alleen maar deze schoenen op het oog dus heb ik ze gekocht.

Klik hier voor de schoenen

7 Reacties op “Nike Free 5.0

Geef een reactie

