Victoria’s Secret Body Mist

Na het ruiken van de body mist van Vicoria’s Secret was ik meteen verkocht. Wat zijn de geuren lekker! Een body mist is geen parfum maar een spray die je over je lichaam, kleren en haar spuit. Ik heb er 3 en ze ruiken alle drie fantastisch.

IMG_5619De eerste body mist is de Victoria’s Secret Fabulous beyond glamorous body mist. Deze geur ruikt heel erg lekker en doet me meteen denken aan de Hollister. Hij is fris met een vleugje zoet, dit is zeker mijn Favoriet! De geur blijft ongeveer 3 uur hangen en is heerlijk om in je kamer te spuiten. Zoals te zien is op de foto is het een kleine flacon van 75 ml. Ik ben er heel erg zuinig mee omdat m’n moeder hem voor me heeft meegenomen uit New York. Je kan deze body mist kopen op de site  van Victoria’s Secret of in een store. Helaas is er daar maar 1 van in Nederland, op Schiphol.

IMG_5623

IMG_5624De tweede body mist heet Love Spell cherry blossom & peach. Ten eerste vind ik de verpakking van de body mist super  mooi en heel luxe met de gouden details. Hij ruikt naar kersenbloesem en perzik. De geur is heel erg fris en het doet me meteen denken aan bloemen. (Ik kreeg veel opmerkingen van mensen dat hij naar wc verfrisser ruikt, maar dat vind ik niet haha) Bij deze body mist vind ik dat als je hem opspuit dat de geur heel erg sterk is (net iets te) maar dat neemt na 5 minuten alweer af. De body spray blijft ongeveer 2 uur zitten en dan is het wel nodig om weer opnieuw te spuiten.

IMG_5625

IMG_5626De derde Body mist heet Pure Seduction red plum & freesia. Ook deze heeft zo’n mooie verpakking, hij ruikt naar rode rozen en heel erg zoet snoep. Ik vind deze geur net iets TE zoet, 1 spuitje is meer dan genoeg. Ondanks dat deze geur zo sterk is, is het zeker een aanrader! IMG_5627Love Spell en Pure Seduction kan je allebei online bestellen, het enige nadeel is dat je dan wel verscheepkosten betaald en dat is meestal rond de 10 euro. Maaaar je kan ze ook kopen bij de Etos of Kruidvat. Een paar keer in het jaar verkopen ze de bodymists voor €8,99. Hou dus goed de folders in de gaten!

IMG_5648

Victoria’s Secret Fabulous beyond glamorous body mist 75 ml € 4,99

Love Spell cherry blossom & peach 250 ml – €8,99

Pure Seduction red plum & freesia 250 ml – €8,99

4 Reacties op “Victoria’s Secret Body Mist

Geef een reactie

