M.A.C Hot Gossip

FullSizeRender(2) M.A.C is mijn favoriete merk op het gebied van lippen en sinds ik deze heb kan ik niet meer zonder. Vandaag test ik de kleur Hot Gossip, een roze tint, met een cremesheen finish. De lipstick heeft een glans die je look helemaal af maakt!IMG_5690De huls vind ik een klein beetje saai, maar hij is wel heel erg kenmerkend voor het merk en heel luxe. IMG_5678IMG_5696I love it! De kleur vind ik super mooi. De lipstick dekt goed en is prettig om aan te brengen. Hij trekt niet in de lijntjes en accentueert niet de velletjes op je lippen. Dit is zeker een aanrader! Ik heb de lipstick in New York gekocht maar je kan deze kleur nog steeds kopen bij M.A.C verkooppunten en online.

NaamloosIMG_5697

M.A.C Hot Gossip Cremesheen lipstick – €19,00

Welke kleur van M.A.C is jullie favo?

3 Reacties op “M.A.C Hot Gossip

  1. Pingback: ngeM.A.C Angel | soof beauty·

Geef een reactie

