Lush Blackberry Bath Bomb

IMG_5732Als je van een bad houd, ben je zeker helemaal weg van de bruisballen van Lush! De bruisbal is een heel bekend product van Lush en ze verkopen ze in allemaal verschillende soorten. De bruisballen zijn zo uniek omdat in elke Bath Bomb een verrassing zit! Er kunnen glitters, kleuren of zelfs bloemblaadjes in zitten die een leuke sfeer geven!

IMG_5769IMG_5768De Bath Bomb die ik ga testen heb ik in Frankrijk gekocht en heet: L’Amûre Fou. Ik heb de Bath Bomb in het nederlands opgezocht maar in het Nederlands heet hij alleen: Blackberry Bath Bomb. Hij is paars/blauw/roze van kleur en er staat ‘BOMB’ op alleen is bij mij de ‘M’ weg. Toen ik voor de eerste keer eraan rook dacht ik meteen aan BUBBLEGUM! De geur is heerlijk zoet (maar hij ruikt natuurlijk naar Blackberry!)

IMG_5721IMG_5722Alle producten van Lush worden verpakt in dit soort zakjes of papier. Lush is een merk dat dierproefvrij is, ze gebruiken alleen maar biologische groente en fruit, olieën en natuurlijke ingrediënten voor hun producten. Ook worden alle producten met de hand gemaakt en zo is elk product uniek!IMG_5780IMG_5799IMG_5878Toen ik de Bath Bomb in het bad deed begon hij heel hard rond te draaien en paarse kleur te verspreiden. Echt heel indrukwekkend om te zien! Na 30 seconden kwam de ‘verrassing’ eruit, en dit had ik echt niet verwacht:

IMG_5987IMG_5993AAH! Er kwam dus een papiertje uit met BOOM BOOM. Haha dit had ik nooit verwacht. Heel erg leuk bedacht!

IMG_6084Uiteindelijk had ik dus prachtig paars water en het rook echt geweldig. Mijn huid werd helemaal zacht van de olie in de Bath Bomb. Ik vind Lush een heel leuk merk, de producten zijn wel een klein beetje aan de dure kant, maar dan heb je wel echt wat. LOVE IT!

Lush Blackberry Bath Bomb – €4,75

7 Reacties op “Lush Blackberry Bath Bomb

Geef een reactie

