M.A.C Angel

IMG_6294Ik was gister in Rotterdam bij de M.A.C counter en toen ik deze kleur zag kon ik hem niet laten staan! Angel is my new favorite! De lipstick heeft een zacht roze kleur (tegen nude aan), de perfecte kleur die je elke dag kan dragen! Ook is dit een favoriet van Kim Kardasian!

IMG_6275-0IMG_6277-0IMG_6291IMG_6290IMG_6271-0Net zoals alle andere lipsticks van M.A.C zit Angel in de mooie zwarte huls. Angels smeert heerlijk uit op je lippen en droogt je lippen niet uit!IMG_6262

IMG_6265IMG_6261-0Op de foto’s zie je dat het een hele zachte roze kleur is en niet heel erg opvallend, zeker een mooie nude kleur!

IMG_6278-0Swatch op mijn huid, er zit een lichte glans maar dit is zeker niet opvallend.

IMG_6238Angel is zeker een andere tint als Hot gossip, ik twijfelde heel erg toen ik Angel kocht of ik niet een dezelfde kleur had gekocht maar uiteindelijk was dat dus niet zo. Hot gossip is meer donkerder roze en heeft een zichtbare glans. Bekijk m’n Hot Gossip review hier.IMG_6245M.A.C Angel frost lipstick  €19,00 – Te koop bij M.A.C verkooppunten

Wat vinden jullie van Angel?

Een Reactie op “M.A.C Angel

Geef een reactie

