Sleek blush Flamingo

IMG_6368Zaterdag bestelde ik deze blush bij makeupmusthaves.nl en vandaag kwam die binnen! De blush is van Sleek en mijn eerste product van dit merk. De kleur is fel roze en het bevalt me nu al!

IMG_6349IMG_6361De blush zit in een simpel doosje, wat ik opzich niet tegen vind vallen want dat vind ik wel mooi. Matzwart met glimmende letters! Ook heeft het doosje aan de binnenkant een spiegeltje, dit is altijd een pluspunt! En zo heb je altijd een spiegeltje bij de hand.

IMG_6365Het pigment is heel erg goed, dat kan je wel zien op de swatch. Ik vind de kleur heel erg mooi maar je moet niet teveel op je kwast doen want dan heb je te veel poeder en krijg je een beetje een ‘clown-look’. Dit is ook weer een voordeel want dat betekent dat de Blush superlang meegaat! Ik ben heel erg blij met de kleur Flamingo!

IMG_6347sleek makeup blush flamingo –  €5,99

6 Reacties op “Sleek blush Flamingo

Geef een reactie

