L’oréal intense repair van barberstore.eu

De laatste tijd ben ik wat meer aan het experimenteren met mijn haar! Eerder deze week werd er een pakketje bezorgd. In samenwerking met barberstore.eu review ik vandaag de producten van de L’oréal intense repair Cuti Liss System lijn.

Het pakketje werd binnen 1/2 dagen afgeleverd, wat een goede service! Toen ik het doosje openmaakte was ik blij verrast dat er allemaal van die ‘schuimpjes’ in zaten omdat het niet echt een breekbaar product is. Barberstore.eu gaat dus echt zorgvuldig om met de producten en die ‘schuimpjes’ maken het echt een luxe!

Als eerst vond ik dit haarmasker in het doosje, ik vind het zachtgele gecombineerd met goud op de verpakking erg mooi. Dit is een voedend masker voor droog haar. Op de site stond hij de beschrijving van het masker: ‘Intense Repair masker voedt intensief, herstelt en versoepelt zeer droog haar. Zorgt voor een doelgerichte verzorging voor de delen die daar behoefte aan hebben. Resultaat: zacht en glanzend haar wat makkelijk te ontwarren is.’ Ik heb het masker al een aantal keer gebruikt, en ik merkte al meteen het resultaat. Mijn haar werd super zacht en ik kamde er gemakkelijk doorheen!

Ook zat er een shampoo in het doosje van dezelfde lijn. Deze shampoo heeft ongeveer dezelfde werking als het haarmasker, het haar voelt zachter aan, het glanst meer en het is makkelijk te ontwarren. De shampoo werkt al heel goed maar met het haarmasker geef je je haar nog een extra boost! Een hele goed combinatie dus!

Ik was eerst 2 keer m’n haar met de shampoo, als je haar handdoekdroog is verdeel je het haarmasker over je haar en laat je dat 2 tot 3 minuten zitten. Daarna goed uitspoelen en je haar voelt zijdezacht aan. Snel en makkelijk!

Ik vind de producten heel erg fijn en ze hebben allebei een heerlijke geur. Het is zeker de moeite waard om barberstore.eu even te checken, ze hebben een ongelofelijk groot assortiment haarproducten en de service is top!

L’Oréal Intense Repair Shampoo €8,95
L’Oréal Intense Repair Masker – €11,95

3 Reacties op “L’oréal intense repair van barberstore.eu

Geef een reactie

