Mise en Dior look-a-like pearls van Littlenewfinds.com

Oorbellen zijn niet te missen bij een mooie outfit, daarom stuurde Littlenewfinds.com  mij deze geweldige Dior look-a-like pearls op! Ik had de oorbellen al heel lang op het oog vanwege het vernieuwende ontwerp van een kleine parel voor en een grote achter. Hierdoor ontstaat een classy uitstraling!

De double dots hebben een hele classy uitstraling en zijn al vaak gespot bij celebrities. De oorbellen zijn verkrijgbaar in alle kleuren, met glitters of diamantjes. Persoonlijk vind ik de neutrale witte oorbellen het mooist, ze hebben een mooie matte uitstraling en passen bij casual én chique looks. Ook vind ik de gouden details heel mooi!

Je ziet dat door de grote parel achter een heel leuk effect ontstaat. De oorbel is echt een musthave in je stash!

De oorbellen zijn ontworpen door Dior en zijn 290 dollar, maar als scholier kan ik dit echt niet betalen! Deze budgetproof oorbellen van littlenewfinds.com zijn verkrijgbaar voor maar €2,50! De oorbellen kwamen na 1/2 dagen binnen en ik was er weg van! Littlenewfinds heeft een hele leuke webshop met nog veel meer musthaves zoals horloges, statement necklaces en kleding. Zeker een kijkje waard!

Double Dots matte – €2,50

Wat vinden jullie van de double dots?

2 Reacties op “Mise en Dior look-a-like pearls van Littlenewfinds.com

Geef een reactie

