Dokter Van Der Hoog gezichtsmaskers

Vandaag schrijf ik over de gezichtsmaskers van Dokter van Der Hoog! Van Der Hoog is een bekend reinigings merk dat producten voor de huid maakt. Ik heb 3 gezichtsmaskers om te testen, dus lees snel verder!

  

Als eerst heb ik een poedermasker! Dit is een masker dat je zelf moet maken, met het poeder wat in de verpakking zit en lauw water. Dit poedermasker is diepreinigend en het stimuleert de bloedcirculatie. Er zitten verschillende vitamines in die de huid reinigen en dode huidcellen verwijderen.

  

Het tweede masker is het fabulous fruits, kant en klaar masker! Hier hoef je geen water bij te doen maar is meteen klaar voor gebruik. Het is opgebouwd uit fruitzuren die de dode huidcellen verwijderen en nieuwe huidcellen aanmaken. Dit masker ruikt heel lekker naar een combo van appel, citroen en druiven! Heerlijk fris!

  

Het derde masker is ook een kant en klaar masker; Magical Mud. De naam zegt het al, het is een moddermasker! Persoonlijk vind ik deze het lekkerst. Hij ruikt heerlijk,  je huid wordt intensief gereinigd en je krijgt een zachte huid. Ook werkt dit masker heel erg ontspannend.

De maskers zijn ideaal als je een avondje wilt ontspannen of tussendoor je huid een boost wilt geven! Alle drie de maskers vind ik heel fijn, ik weet nooit welke ik moet kiezen omdat elk masker goed de huid reinigt en verbeterd! Alle maskers van Dokter Van Der Hoog zijn een aanrader!

Van Der Hoog Vitalizing Vitamines poeder masker –  €2,23

Van Der Hoog Fabulous Fruits kant en klaar masker – €2,29

Van Der Hoog Magical Mud kant en klaar masker – €2,29

te koop bij de drogist

6 Reacties op “Dokter Van Der Hoog gezichtsmaskers

  1. Ik krijg altijd onwijs veel puisten en eczeem van alle Van Der Hoog maskers. Dat komt doordat er een stofje in zit, genaamd xaylinsazuur. Het is heel zeldzaam dat je daar allergisch voor kunt zijn, maar ik heb gewoon dikke pech haha!!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

