Slangenprint slip-ons

Ik was al zooo lang op zoek naar slip-ons (instappers) en eindelijk heb ik ze gevonden! Op de nationale Glamourday, kreeg je in geselecteerde winkels en webshops 20% korting! Toen heb ik deze meteen besteld!

De slip-ons worden DE schoenen van deze zomer! Ze zijn heel erg makkelijk aan te krijgen en ze zien er ook supergaaf uit! Die van mij hebben een slangenprintje en ik hoop dat ze niet snel slijten!

Ik had al vaker deze langs zien komen met soort slangenprint, die heel goedkoop waren, maar waar het printje toch heel erg nep leek of lelijk was.

De schoenen zijn heel mooi afgewerkt, op de hiel zit nog een reepje van een andere stof als detail. Die van mij zijn van het merk Mishumo, maar je kan ze ook bij Manfield of H&M bestellen. Ik heb maat 39 en ze passen perfect!

Ik heb gekozen voor een zwarte print maar ze  zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en printen!

I absolutely adore them! Ze maken je outfit helemaal af en ik weet zeker dat ik ze heeel erg vaak ga dragen deze zomer!

Mishumo slip-ons zwart – €69,99

Wat vinden jullie van de slip-ons trend?

10 Reacties op “Slangenprint slip-ons

  1. ik heb eigenlijk al jaren niet zulke schoenen gehad. ik heb ooit vans gehad maar niet veel gedragen. ik vind ze wel leuk vooral omdat er nu veel leuke printjes voor zijn zoals deze :3

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

