Wallet van The Sting

Mijn portemonnee was al een tijdje kapot en toen ik deze zag liggen in de Sting kon ik het niet weerstaan om hem mee te nemen!

De wallet is heel licht groen en heeft een mooie textuur, een soort slangenprintje. Hij is ook verkrijgbaar in het licht roze maar dat vind ik persoonlijk niet zo bij mij passen en dat word ik snel zat. De wallet is heel erg mooi afgewerkt en de rits gaat heel erg smooth open en dicht.

Er zit een handig hengsel aan wat heel leuk is als detail! Je kan de wallet ook als clutch gebruiken en dan kan je je pols in het hengsel steken waardoor je hem niet snel kan verliezen.

De binnenkant is erg ruim, je kan 8 pasjes kwijt en er is een apart vakje (met rits) voor kleingeld. Het is zo ruim dat je zelfs je telefoon erin kwijt kan!

De wallet koste €12,95 en dit vind ik een hele redelijke prijs voor zo’n mooie portemonnee met een hele goede rits! Ik ben er superblij mee!

Light green wallet – €12,95

Wat vinden jullie van deze wallet?

6 Reacties op “Wallet van The Sting

Geef een reactie

