jacket & watch van GUTS&GUSTO

IMG_8103

In samenwerking met Guts & Gusto kreeg ik dit super leuke jasje en horloge opgestuurd! Ik was al een tijdje op zoek naar een mooi horloge en toen ik dit opgestuurd kreeg was ik zoo happy!

Het pakketje kwam na 1/2 dagen binnen en was heel erg mooi ingepakt! Met een strik en hartjes voelde het echt als een verrassing om het open te maken.

Het jasje wat ik binnenkreeg is heel mooi afgewerkt, is lang aan de voorkant en de achterkant is wat korter. Ik vind dit echt heel erg leuk, zeker in combinatie met deze mooie ruitjes/grid print. Hij is verkrijgbaar in nog 2 andere kleuren: zwart en donkerblauw.

Ik ben ook heel erg blij met het horloge! Dit is horloge Dexter gold, een typisch gouden horloge maar wel een echte musthave! Hij heeft een gemakkelijke sluiting en staat bij elke outfit!

Guts & Gusto is een winkel in Arnhem en ze hebben ook een webshop met alle artikelen uit de winkel! Je kan heel gemakkelijk iets online bestellen uit deze toffe winkel.

Neem een kijkje op gutsgusto.com! De service is super en ze verkopen de nieuwste trends!

Jasje Tommy – €39,99

horloge Dexter – €34,99

13 Reacties op “jacket & watch van GUTS&GUSTO

  1. Wat een mooi jasje! Zo’n patroon met vierkantjes zag ik laatst ook op verschillende sites, maar omdat de kleren van die webshops uit het buitenland komen zorgt dat er weer voor dat ik het maar niet bestel, terwijl ik juist op zoek ben naar nieuwe jasjes/vesten.

    Het jasje staat je trouwens wel erg goed 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Jacket from Gutsgusto.com + kortingscode | soof beauty·

Geef een reactie

