Gel lak van catrice

IMG_8368-0Ik heb ALTIJD nagellak op, echt altijd! En ik word dan helemaal gek van de randjes die al na 1 dag er niet meer uitzien! Catrice heeft de oplossing: een vernieuwde nagellak waardoor je nagels op gelnagels lijken en niet lelijk worden! Ik ga het vandaag voor jullie testen.

Het systeem is heel erg simpel: Je koopt 3 lakjes, een base coat, een normale nagellak van Catrice en een topcoat. Op de verpakking staat dat deze nagellak 8 dagen blijft zitten en niet gaat chippen (die vervelende stukjes die afbreken).

Ik betwijfel of het ook echt 8 dagen veil loos blijft zitten en daarom test ik het voor jullie! In 4 simpele stappen zijn je nagels klaar! lees snel verder

Dit zijn mijn nagels zonder nagellak. Helemaal schoon!

Eerst breng je de base coat aan. Maar één laagje want bij twee laagjes word het te dik en krijg je bobbels. De base coat trekt vrij snel in, na twee minuutjes is het droog!

Als de base coat is opgedroogd breng je een laagje van de normale nagellak aan. Dit kan elke kleur zijn die je maar wilt, als het maar van de ultimate nail lacquer lijn is van Catrice. Ik gebruik de kleur: 51 I’m so aNude. Dit is een hele mooie lichtroze nude kleur die niet volledig dekt, maar dat vind ik wel mooi!

Hier heb ik het tweede laagje normale nagellak aangebracht. De kleur schijnt een heeel klein beetje door.

Processed with VSCOcam with t1 presetAls laatste breng je een laagje top coat aan voor een extra glans die het gelnagel effect versterkt. De top coat zorgt er ook voor dat de nagellak langer blijft zitten en dat hij niet na een dag al begint te chippen.

En dit is dan het resultaat! Ik vind het echt geweldig! Mijn nagels hebben er nog nooit zo mooi uitgezien. Ze voelen veel steviger aan en hebben een prachtige glans. Ze zijn uiteindelijk 5 dagen zo mooi gebleven en toen begon het wat te chippen. Ze zijn natuurlijk niet zo mooi als ECHTE gelnagels maar ze komen wel in de buurt!   

Catrice ultimate nail lacquer – €2,99

Catrice Base Coat – €3,59

Catrice Top Coat – €3,59

Gaan jullie de gel-nagellak uitproberen?

20 Reacties op “Gel lak van catrice

Geef een reactie

