NeckLace van Ysecream.com

ysecream necklace

Stone necklaces zijn hot deze zomer en een must in je stash! Ik kreeg een pakketje opgestuurd van Ysecream.com met een prachtige ketting van Rose Quarts!

IMG_7933   

De ketting kwam in een doosje met een lintje eromheen, hoe chique ziet dit eruit! In het doosje zat ook nog een sieradenzakje. Het was echt een verrassing om dit allemaal open te maken!

Een prachtige ketting kwam tevoorschijn! Ik ben hier zo blij mee! De steen en het goudkleurige kettingkje (met een bedeltje van het logo eraan) zijn supermooi! De love me rosequarts necklace is heel mooi afgewerkt en ik vind het mooi dat het kettinkje goud is!

Je kan de ketting bestellen in verschillende lengtes, dat bepaalt ook de prijs. Ik ben echt gek op de steen! Hij is soort geslepen in de vorm van een traan en dat vind ik heel mooi. Je kan de ketting bij verschillende outfits dragen zowel casual als chique! 

YseCream heeft een hele goede service! Binnen 2/3 dagen werd het pakketje afgeleverd. Op de webshop verkopen ze nog veel meer sieraden, zoals ringen en armbanden. De sieraden zijn best kostbaar, maar dan heb je wel echt een prachtig sieraad! 

Rosequarts Necklace –  Love Me – By YseCream – €34,95 – €44,95

9 Reacties op “NeckLace van Ysecream.com

Geef een reactie

