MAX factor creme puff blush

Ik stond voor het schap in de kruidvat en ik wilde echt ALLES hebben, hebben jullie dat nooit? Helaas ging dat natuurlijk niet lukken en koos ik deze mooie blush uit om mijn make-up stash aan te vullen! Deze blush is echt zooo mooi! Lees snel verder

De verpakking van de blush vind ik heel mooi! De gouden details en het doorschijnende doosje zijn echt prachtig. Je kan de blush erdoorheen zien en dat is zeker fijn door de mooie licht/donker structuur van de blush!   

Ik heb de creme puff blush in de kleur 15. Seductive Pink. Een prachtige roze tint wat perfect is voor de zomer! Er zit een kleine shimmer in en hij valt ook een klein beetje donker uit. Hij is te net iets te licht om als bronzer te gebruiken maar precies goed als blush.

De structuur vind ik echt geweldig! De swirl van lichtbruin en donkerroze is echt een lust voor het oog. Het is een baked blush, dat betekent dat de blush is gebakken waardoor dat mooie structuurtje ontstaat.

De swatch op mijn vinger ziet er goed uit. De blush is goed gepigmenteerd! Je bent dus snel klaar met aanbrengen omdat de kleur er meteen duidelijk op zit. De kleur valt net niet weg op mijn huidskleur en hij heeft een heel klein beetje een shimmer. Wat een mooie blush. Love it!

De blush is nog verkrijgbaar in 3 andere kleuren, ik vond deze het beste bij mijn type huid passen en hij is dan ook echt perfect voor mij! Ik vind hem wel kostbaar, maar als je een keer jezelf wilt verwennen is dit zeker een aanrader! Ik heb de blush voor €10,00 weten te bemachtigen want er is nu een actie bij het kruidvat:  Alle Max Factor producten voor €10,00. Wees er dus snel bij!

Max Factor Creme Puff Blush – €12,99

Wat vinden jullie van deze baked blush?

17 Reacties op “MAX factor creme puff blush

Geef een reactie

