temporary jewels van tahony.com

IMG_9008-0De gouden temporary tattoos van tahony.com , kennen jullie ze al? Instagram staat er vol mee! Deze tattoos zijn net iets anders dan echte sieraden maar zeker niet minder mooi! Lees snel verder!

Ik kon niet wachten om dit review te schrijven!  In samenwerking met tahony.com heb ik deze temporary Jewels opgestuurd gekregen. Deze trendy, tijdelijke sieraden veroveren de hele wereld. Van New York tot Londen, van Milaan tot Hong Kong!

Er zijn 5 verschillende pakjes met tattoos en je kan ze allemaal met elkaar combineren!

  

Het concept is heel easy! Je knipt de tattoo uit die je graag wilt, je verwijdert de beschermende folie, druk de tattoo die je wilt aan op je huid en je bevochtigd de tattoo 20 tot 30 seconden.

  

Verwijder hierna voorzichtig het papier van de tattoo en spoel voor een mooier effect de huid nog even. Hierna laat je het drogen en is jouw tattoo klaar! De tattoos zijn allemaal in het goud of zilver en je kan ze op allemaal verschillende plekken plakken; nek, pols, bovenarm, vingers of enkels!

Ik heb tattoos gekozen uit N.12 en N.13. en dit is dan het resultaat! Wow ik ben er echt weg van. Ik had niet verwacht dat het zo mooi zou uitpakken. De tattoos hebben een shiny glans en zijn echt prachtig om te zien. Met TAHONY neem je een tijdelijke tattoo waarmee je je look kan aanpassen!

De tattoos blijven 3 tot 5 dagen mooi. Dat is toch nog best lang! Als je de tattoo zat bent of je wilt een nieuwe opplakken kan je ze gemakkelijk verwijderen door er met een vet product (babylotion, body milk) overheen te wrijven.

De tattoos zijn te koop voor €12,49 per pakje en daar zit dan 1 velletje tattoos in. Ik vind het best wel kostbaar voor maar 1 velletje maar als je het resultaat ziet ben je echt verkocht!

Neem zeker een kijkje op de website van Tahony, het pakketje was er binnen 4 dagen en de tattoos zijn van super kwaliteit. Ik ben fan!

Wat vinden jullie van de tattoos?

17 Reacties op “temporary jewels van tahony.com

  1. Super leuk! Ik lees de laatste tijd veel over deze tattoos, en ik zou zelf ooit ook wel een paar tattoos willen kopen. Ik heb wel cuticle tattoos, haha. Maar dat soort tattoos die jij hebt lijken me ook erg leuk 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Mijn Top 10…#6 – Blogposts! || AasiyahBallerina |·

Geef een reactie

