TRIANGL Milly Candy Pink

Het is bijna zomer en dus tijd voor een nieuwe bikini! Ik wil al heel lang een bikini van Triangl en ik heb hem eindelijk! Deze bikini’s zijn de hotste trend deze zomer en zeker een musthave in je kledingkast!

De bikini zit echt in een enorme matzwarte doos dit is superhandig want hierin kan je hem bewaren en wordt hij niet snel lelijk! Het topje en het broekje zijn allebei verpakt in plastic Triangl zakjes. Het is zo leuk om dit open te maken!

Ik heb de Milly Candy Pink bikini besteld en ik ben er zo blij mee! Het topje is afgewerkt met zwarte lijnen die een heel vet effect geven en hij lijkt zeker niet op een typische bikini. De bandjes zijn verstelbaar (wat altijd handig is) maar je kan ze er niet van af halen.

De sluiting is heel sterk en gaat makkelijk open door het in te drukken. Wat ik ook heel leuk vind is dat het merkje ook in de sluiting is verwerkt!

Zoals je misschien al hebt gezien zijn de bikini’s van Triangl niet zoals alle andere bikini’s, ze zijn namelijk van een heel ander stofje: Wetsuit materiaal! Dit wordt normaal gesproken gebruikt voor surfpakken, het sluit heel mooi aan op je lichaam en het rekt bijna niet uit.Het is wel een beetje tricky met zonnebrand en olie want als er een vlek op komt krijg je die er bijna niet meer uit en is je bikini in principe verpest.

Omdat wetsuit materiaal zo sterk is raad Triangl aan om een maat groter te kopen dan dat je normaal hebt. Ik heb normaal maat M van broekje en heb nu dus een L. Hij past perfect!

De Triangl medewerkers staan altijd voor je klaar via de e-mail. Ik had eerst een maat M broekje besteld maar later begon ik toch te twijfelen of dit niet te klein zou zijn, ik heb toen Triangl gemaild en het werd meteen veranderd. Gelukkig was het pakketje nog niet verstuurd anders had ik hem terug moeten sturen.

Triangl bikini’s zijn alleen te koop online op de officiële site maar er worden tegenwoordig ook overal op het internet namaak/neppe aangeboden. De kwaliteit is dan niet zo goed als een echte Triangl maar wel een goedkopere optie.

De bikini’s vind ik wel heel erg prijzig, net iets TE prijzig. Je betaalt voor een bikini (set broekje+topje) 89 USD en 20 dollar verzendkosten, dan kom je uit rond de €100,00. Dit is natuurlijk heel veel geld maar als je er voor spaart heb je wel echt een hele toffe bikini van super kwaliteit! Ik ben er heeeel erg blij mee!

Milly – Candy Pink – 98 USD

Wat vinden jullie van Triangl bikini’s?

27 Reacties op “TRIANGL Milly Candy Pink

  1. Die kleur is echt heel mooi! Ik heb deze bikini’s vaker op blogs gezien, maar eerlijk gezegd vind ik de jouwe het mooist 🙂 Zelf ga ik geen Triangl bikini kopen denk ik, want het is inderdaad wel erg duur.

    Liked by 1 persoon

  2. Mooie kleur! Ik ben eerlijk gezegd zelf niet zo’n fan van deze Triangl bikini’s. Het stofje lijkt me gewoon niet echt fijn en het is niet echt mijn stilj al denk ik wel dat het anderen heel mooi kan staan hoor!

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: Room inspiration | soof beauty·

Geef een reactie

