Handmade bracelets by sashkaco.com

Van armbandjes heb je er nooit teveel! Ik kreeg deze fairtrade armbandjes van Sashka CO opgestuurd en wat zijn ze mooi! Ze zijn gemaakt van glas en verkrijgbaar in alle kleuren van de regenboog en in alle combinaties die je maar kunt bedenken! Lees snel verder!

De armbandjes van Sashka CO zijn handgemaakt door echte vakvrouwen in de Kathmandu vallei van Nepal! Alle armbandjes zijn kraaltje bij kraaltje handgemaakt!

Sashka CO zorgt ervoor dat deze vrouwen een inkomen krijgen waarmee zij in hun basisbenodigdheden kunnen voorzien (eten, onderdak, onderwijs en gezondheidszorg). Ik vind het echt super dat de armbandjes fairtrade zijn zodat je deze vrouwen kunt helpen!

Ik heb een groen armbandje en een paars/blauw armbandje met een patroontje erin gekregen! Ik vind ze superleuk, normaal vloeken deze kleuren een beetje met elkaar maar je kan ze combineren met een horloge of nog andere armbandjes! Ook zijn ze heel leuk om in de zomer te dragen. Ze zijn heel stevig en vallen niet zomaar van je hand af.

IMG_9238Neem een kijkje op de website van Sashka CO! Hier kan je de hele collectie zien en zelf ook een armbandje bestellen! De armbandjes kosten $13,00 dollar per stuk (dat is ongeveer €11,90). Ik vind dat best kostbaar voor een armbandje maar omdat het fairtrade is en mensen er een eerlijk prijs voor krijgen zou ik dit er zeker voor over hebben!

Wat vinden jullie van de armbandjes?

13 Reacties op “Handmade bracelets by sashkaco.com

Geef een reactie

