KYLie jenner lips

IMG_9308-0Kylie Jenner is volop in het nieuws! Heel veel mensen proberen door hun lippen vacuum te zuigen zulke mooie lippen als haar te krijgen, maar dat gaat niet altijd goed… Er ontstaan blauwe plekken, je lippen worden misvormd en ze kunnen zelfs uit elkaar barsten! Daarom heb ik een “veilige” manier om Kylie Jenner lippen te maken!

    

Ik gebruik een lipstick van Essence: de kleur 06. Barely There!  Dit is een hele mooie bruin/paarse kleur die echt de signature look van Kylie maakt! Hij smeert heel erg romig uit en blijft zo’n 2/3 uur zitten. Na een maaltijd moet het wel echt bijgewerkt worden.

Ik vind de huls er een beetje goedkoop uitzien, maar ik vind het wel leuk dat de kleur van de lipstick terug komt in de huls!

Ook gebruik ik een lipliner van Essence in de kleur 06. Satin Mauve! Dit is ook echt een prachtige bruin/paarse kleur! Je kan hiermee een lijntje om je lippen tekenen en een stukje om je liplijn heen voor een voller effect! 

De kleuren zijn supergoed gepigmenteerd! De swatches zijn heel erg duidelijk en de lipliner is iets donkerder dan de lippenstift.

   
Voor het Kylie Jenner effect teken ik een lijntje iets buiten mijn liplijn en dan kleur ik mijn lippen helemaal in met de lipliner. Daarna doe ik de lippenstift eroverheen en voila!

En dit is dan het resultaat! Op de foto is het misschien niet zo goed te zien maar in het echt zie ik wel dat mijn lippen groter lijken! Het is een “my lips but better” kleur en je zou hem elke dag kunnen dragen! Ik ben overtuigd!

Essence lipliner 06. Satin Mauve – €0,99

Essence long lasting lipstick 06. Barelly There – €2,39

Wat vinden jullie van deze kleur? 

37 Reacties op “KYLie jenner lips

  1. Wat heb je een prachtige blog! Ziet er super professioneel uit. Hoe bewerk jij jouw foto’s? Ik probeer de laatste tijd, ondanks mijn gebrekkige materiaal, toch mooie foto’s te maken.

    Liked by 1 persoon

    • Dankjewel! Wat lief! Ik bewerk mijn foto’s eigenlijk nooit, ik hou er niet van als er bijvoorbeeld een gele gloed over mijn foto’s zit. Ik probeer alles te fotograferen in het goede licht, niet te donker en niet overbelicht! Hopelijk heb je hier wat aan 😄

      Like

Geef een reactie

