My trip to shopping centre Blagnac

kikoIn de meivakantie was ik in Frankrijk en een dagje shoppen kon echt niet ontbreken! Toen het weer wat slechter was ben ik met mijn moeder naar het winkelcentrum in Toulouse geweest!

Het winkelcentrum is in Toulouse in Zuid-Frankrijk (misschien niet zo boeiend voor jullie omdat je hier niet zomaar naartoe kan gaan) maar er zitten vooral hele leuke winkels hier! De Lush, Sephora en de Kiko zijn aanwezig!


  

Als eerst gingen we naar de Sephora! Ik was nog nooit in een Sephora geweest maar wat was ik onder de indruk! Alle merken die niet heel gemakkelijk te krijgen zijn in Nederland worden er verkocht; Nars, Benefit en Urban Decay!

  

Ik heb echt een dik halfuur voor het Benefit-schap gestaan want ik wilde alles proberen! De verpakkingen zijn zo mooi en er stonden dingen waar ik nog nooit van gehoord had.

Mijn mandje: De Benefit roller lash mascara, Benefit brow pencil en wat samples.

Na de Sephora was Lush aan de beurt! Jullie kennen Lush vast wel, als je de winkel in loopt word je overdonderd door alle lekkere geuren. Er is altijd enorm veel kleur aanwezig in de winkel en je mag alles uitproberen!

      

Ik heb wat samples gekregen en 2 bath bombs gekocht! De winkel ziet er altijd zo vrolijk uit en het personeel is ook enorm aardig! Pluspuntje!

Bij de Kiko heb ik wat cadeautjes gekocht voor mijn beste vriendin, die pas 17 is geworden. Ik had een revolution pallette voor haar besteld maar, die ging niet open dus heb ik hem teruggestuurd.

Uiteindelijk heb ik best veel gekocht en er komen dus allemaal nieuwe reviews aan! Als ik weer in Frankrijk ben ga ik zeker nog een keertje langs in dit winkelcentrum!

Waar shoppen jullie altijd je make-up?

13 Reacties op “My trip to shopping centre Blagnac

  1. Benefit kun je online kopen!! En in dommige douglas filialen… en thanks to Ici paris komt er een beetje Sephora terug (v&d had het vroeger) met Urban Decay!! Kiko zit in Amstelveen… gelukkig kont er steeds meer in Nederland maar heerlijk als het in het buitenland dan allemaal op 1 plek zit!! Leuke items hoor! Ik ben fsn van de rollerlash 😍 XoXo Olivia 💕

    Liked by 1 persoon

    • Jaa! De urban Decay komt ook weer terug in NL! Ik ben zo benieuwd. En het is zeker handig dat alles op 1 plek zit anders moet je weer bestellen op internet, en met kleuren ia dat best lastig natuurlijk! Bedankt voor je leuke reactie! Liefs

      Liked by 1 persoon

  2. Super leuke blog! En wat een goed nieuws eigenlijk.. elk jaar gaan we naar Frankrijk bij mijn papa en Toulouse hebben we zelfs vorig jaar bezocht (+/- 60 km van bij mijn papa). Dit jaar dus zeker naar Blagnac want ik wil zoooooooo hard het Naked-paletje van Urban Decay…

    Like

Geef een reactie

