Khongboon swimwear

Omg! Toen ik dit pakketje op de deurmat zag liggen was ik echt enorm blij! Deze supermooie bikini van Khongboon swimwear heeft een mooi patroon en is zelfs op verschillende manieren te dragen. Lees snel verder!

  

Het topje en broekje hebben een heel mooi patroon van roze en donkerblauw wat heel leuk staat als je lekker bruin bent.  Er zit geen beugel in maar wel een kleine vulling wat toch wel altijd handig is. Het topje kan je aan 2 kanten dragen, aan de ene kant het patroon maar aan de andere kant is hij donkerblauw! Als je een keer iets anders aan wil kan je  gewoon je bikini omdraaien en hem dus telkens afwisselen.

Het leuke aan het topje vind ik dat er in het midden van die bandjes zitten die echt een gaaf effect geven en de bikini toch net iets anders maakt!

  

Het broekje heeft ook weer het leuke patroontje! Zoals je misschien wel gezien hebt is het broekje kleiner dan normaal, Khongboon swimwear is een Brazilian Bikini merk en heeft dus ook Brazilian-maatjes. Het is best een uitdagend broekje bij je kont maar hij is ook wel handig als je gaat zonnen in je tuin zodat je wat minder witte billen hebt! Hahaha

Ik heb nog een kortingscode voor jullie waarmee je 15% korting krijgt op een bikini van Khongboon! Gebruik dan de code: FABCOLLAB15. Ik heb deze uitgekozen maar er zijn nog veeeel meer verschillende patroontjes en kleurtjes dus voor iedereen wat wils! Plus: altijd free shipping!

Ik ben echt superblij met de bikini en raad jullie ook zeker aan om een kijkje te nemen op Khongboonswimwear.com. De verzendkosten zijn wereldwijd gratis en er is genoeg keus! De bikini’s zijn wel een beetje aan de dure kant maar als jij gek bent op zulke bikini’s zou ik het er zeker wel voor over hebben.

Girona Bikini – $95.00

Wat vinden jullie van mijn nieuwe bikini?

17 Reacties op “Khongboon swimwear

  1. Hij is echt ontzettend mooi! Leuk ook dat je hem op verschillende manieren kunt dragen 🙂 Wel een uitdagend broekje, misschien moet ik het dit jaar maar eens proberen, dan heb ik eens een minder witte kont zoals je zegt, haha. Liefs, Lena

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

