Mijn vaderdag cadeau shirtsofcotton.com

Deze zondag is het alweer vaderdag en dus tijd om je vader te verwennen! Heb jij al iets leuks gekocht of ben je nog op zoek naar een cadeau? Lees dan snel verder!

Shirtsofcotton is een website waar ze de perfecte t-shirts verkopen. Het concept is dat de shirts van een lekker stof zijn, iets langer zijn dan normaal (zodat ze in je broek blijven) en lekker zitten.

Ze verkopen de shirts in 3 kleuren; grijs, zwart en wit van maat xs tot 4xl. Je kan zelfs ook nog kiezen wat voor hals je wilt; v-hals, ronde hals, diepe V-hals of een hele diepe v-hals.

Ik heb gekozen voor een V-hals in de maat S en het shirt is perfect afgewerkt en zit erg lekker (volgens mijn vriend). Deze shirts zijn niet alleen heel handig voor vaders maar ook voor jongeren! Je ziet nu steeds vaker jongens lopen met wat langere shirts.

Ook had ik nog een wit T-shirt gekregen in de maat L met een v-hals. Deze is voor mijn vader, ik heb wit gekozen want dat is een neutrale kleur en past vrijwel bij alles!

Ook dit shirt is mooi afgewerkt en is extra lang. Neem zeker een kijkje op Shirtsofcotton.com, de shirts zijn erg comfortabel en het perfecte vaderdag cadeau!

Ook kun je een kijkje nemen op Mouwlengte7.com dit is een webshop waar ze overhemden verkopen voor lange mannen!

T-shirt wit/zwart – €17,95

Wat hebben jullie gekocht op vaderdag?

7 Reacties op “Mijn vaderdag cadeau shirtsofcotton.com

Geef een reactie

