Festival Bag


Over 2 weken ga ik naar Hockeyloverz met wat vriendinnen, dit is een festival van 3 dagen waar beroemde mensen komen optreden en waar je ook overnacht! Ik heb er superveel zin in maar ik ben altijd zo onhandig met al m’n spullen bewaren. Jij ook? Lees snel verder!

Dit kleine tasje is heel handig om je telefoon, geld, lippenstift en andere kleine dingetjes in te bewaren. Normaal prop ik m’n broekzakken helemaal vol maar dit is toch niet heel handig. Daarom heb ik dit leuke tasje besteld wat je over je schouder kan hangen of schuin over je lichaam kan dragen!

Het tasje is ongeveer 15 cm breed en 10 cm hoog, het is 1 groot vak maar dit vind ik wel handig want in zo’n klein tasje heb je toch niks aan zijvakjes enzo. Er is genoeg ruimte voor je telefoon, geld en andere dingetjes die je vaak meeneemt!

Wat ik wel echt noodzakelijk vond aan zo’n tasje is dat er een goede sluiting aan zit zodat iemand niet gemakkelijk iets eruit zou kunnen pakken. Er zit een mooie gouden rits aan die gemakkelijk open en dicht gaat maar toch “veilig” voor je spullen is!

And last but not least, I LOVE THE DETAILS! Aan het hengsel zit een heel leuk riempje waarmee je de lengte kan verstellen en er zitten allemaal gouden details op het tasje zoals het langwerpige plaatje en 2 studs.

Ik heb het tasje besteld op Zalando waar nog veel meer van zulke tasjes te verkrijgen zijn. Deze van Miss Selfridge is ook nog in andere kleuren te koop. Op het kaartje staat dat hij 30 euro kost maar ik heb hem gekocht voor €25,95! Een goede deal dus!

Miss Selfridge schoudertas cream – €25,95

Hoe bewaren jullie je spullen altijd?

11 Reacties op “Festival Bag

Geef een reactie

