White nails

 

Hi lovelys! Ik ben de laatste tijd echt soort obsessed met nagellak  en toen ik vandaag dit witte lakje bij de Hema kocht was ik zo onder de indruk dat ik er echt een post over moest maken. Lees snel verder!


Het lakje is dus gewoon wit (kleur 809), waar ik wel echt fan van ben want ik ben meestal wel van de neutrale kleuren (grijs,zwart,bruin). De dekking is echt enorm goed, ik heb hier 2 laagjes aangebracht in combinatie met de gellak van Catrice.  Ik vind het er echt supermooi uit zien!
  

Eerder deze week had ik dit witte lakje gekocht van Essence, wat me echt heel erg tegenviel. Ik had gehoopt op een dekking zoals het lakje als van de Hema maar toen ik dit opdeed bleek het dus gewoon doorzichtig te zijn met een wit tintje. Echt een tegenvaller dus!

Ik ben echt heel erg te spreken over de witte nagellak van de Hema en ik ga deze nog veel meer gebruiken deze zomer! Sorry dat het zo’n korte post is maar ik heb het gevoel dat er niet meer over te vertellen is.

Nagellak Hema – €2,50

Nagellak Essence – €1,69

Welke kleur nagellak dragen jullie vaak? 

28 Reacties op “White nails

Geef een reactie

