Benefit roller lash mascara

Pas was ik in de Sephora en toen ik langs het Benefit schap liep was ik opslag verliefd. Al die mooie verpakkingen en make-up moest en zou ik hebben! Ik heb dan natuurlijk ook wat dingetjes gekocht waaronder de beruchte Roller Lash Mascara! Lees snel verder

Ik heb bijna elke bekende Beautyblogger over deze mascara gehoord en allemaal vertelden ze dat deze mascara zooo enorm goed is en dat het echt de moeite waard is om te kopen. Ik wilde het wel uitproberen en waagde de gok!

  

De verpakking ziet er heel mooi uit met roze, zwart en zilver! Er staan allemaal weetjes op de zijkant van het doosje bijv. Hoeveel procent van de gebruikers verschil zagen. Op de achterkant van het doosje word uitgelegd hoe het borsteltje werkt en waarom het zo effectief is! Superhandig en wel is leuk om te lezen!

Zo ziet het borsteltje eruit, ik gebruik altijd mascara met deze soort borstels, ze zorgen ervoor dat je wimpers mooi gesepareert zijn en dat je geen klontjes krijgt.

De mascara zelf ziet er ook goed uit. Hij oogt duur want normaal zitten er nooit zo veel versiering op een normale mascara. Ik vind het leuk dat de dop op zo’n haarroller lijkt!

En wat een resultaat! Ik was echt echt echt verbaast toen ik de mascara aanbracht. Ik heb van mijzelf al best lange wimpers maar het verschil is echt duidelijk te zien!

Geen klontjes, alle wimpers zijn mooi gescheiden en je wimpers krullen zelfs door de mascara een beetje! Het enige nadeel is dat de mascara niet waterproof is… Maar ik ben om, dit is mijn favoriete mascara!

Benefit Roller Lash Mascara – €25,00

Wat voor mascara gebruiken jullie?

25 Reacties op “Benefit roller lash mascara

Geef een reactie

