KIKO MILANO SHOPLOG

voorkant

Hi babes! Ik ben na 4 weken eindelijk terug van vakantie en ik heb natuurlijk ook geshopt. Naast kleding heb ik make-up bij de KIKO Milano gekocht. Er was SALE en alles was echt enorm afgeprijsd dus ik heb van alles meegenomen. Lees snel verder!

free spirit lips & cheeks – €2,60

Deze lippensift/blush stond in het afgeprijsde schap en ik MOEST en zou deze meenemen. Ik denk dat dit een product is uit een oude make-up lijn (een soort overblijfsel dus) want hij was super goedkoop en er waren geen producten te vinden in de winkel met dezelfde verpakking. Ik vind de verpakking trouwens heel erg mooi met het bruine design en gouden letters.

ik heb de kleur 01 Hearty Peach. Er waren nog 3 andere kleuren maar die vond ik niet passen bij mij.

In het doosje zit een dik potlood. Ik vind het leuk dat de kleur van het potlood in de dop en het einde verwerkt is en ook komen de gouden letters weer terug!

 Ik heb een nude kleur uitgekozen omdat ik dit toch altijd wel heel mooi vind staan en het past in principe overal bij. Zoals ik al zei waren er nog 3 andere kleuren die ik niet zo mooi vond. Die waren barbieroze, knalpaars en oranje/rood.

Hij is heel goed gepigmenteerd en smeert heel romig uit. Ik denk dat je dit ook op je wangen kan smeren als blush, maar ik ben hier niet zo fan van.

 Ook zit er nog in het doosje een puntenslijper. Handig!

  Glow2 blush & highlighter – €4,40

In mijn ooghoeken zag ik een zilveren doosje liggen waar ik erg benieuwd naar was. Een blush en Highlighter in 1? En dan ook nog eens in de vorm van een stick? Dit moest ik echt uitproberen! De verpakking ziet er mooi uit met een ruitjespatroon en roze details.

De stick ziet er ook mooi uit met de glanzende dop en metalic uitstraling!

Zoals je ziet is het een duo stick. Ik vind de kleuren heel erg mooi, de blush heeft een beetje een bruine ondertoon. De onderkant van de stick kan je draaien zodat je de stick omhoog kan draaien als hij op begint te raken.

De kleuren zijn heel goed gepigmenteerd en ik vind de highlighter ook super! Als je het aanbrengt op je gezicht kan je het nog een beetje blenden en dan is het effect gorgeous.

Smart eye pencil 801 – €1,20

Ik was al een tijdje op zoek naar een oogpotloodje met glitters. Ik zag de laatste tijd veel vaker dat meiden een glitterlijntje aan de onderkant van hun oog zetten en ik vind dat echt supermooi! Ik vond dit potloodje waarvan de matzwarte huls er pretty uitziet met zilveren letters.

Het is een soort grijze metalic kleur, wat ik wel heel mooi vind als je een donkere look hebt of voor ’s avonds.

De eyeliner is goed gepigmenteerd en blijft zeker wel 4 uur zitten. Ik kan echt niet wachten om hier eye-looks mee te maken!

  Smart eye pencil 801 – €1,20

Ik kocht nog zo’n oogpotloodje maar dit keer in een andere kleur. Ze waren zo goedkoop en goed gepigmenteerd dat ik het wel vond kunnen om verschillende kleurtjes mee te nemen.


Dit oogpotloodje is meer een gouden tint. Dit ziet er heel fris uit op je ogen en is net een wat sprekender kleurtje voor overdag! Deze is net zo goed gepigmenteerd and I love it!

Kopen jullie wel eens make-up bij de KIKO?

13 Reacties op “KIKO MILANO SHOPLOG

Geef een reactie

