BACK2SCHOOL HAUL + DIY

back 2 schoolHi Girls! Mijn vakantie komt tot zijn einde en volgende week moet ik alweer beginnen met school… balen! Schriften, pennen, kaftpapier en agenda’s kopen hoort er allemaal bij. Ik heb al wat spulletjes voor school ingeslagen en dat laat ik vandaag aan jullie zien 🙂

Kaftpapier

Ik heb dit jaar geen kaftpapier gekocht omdat ik iets veeel leukers heb gevonden! Ik kaft mijn boeken met papieren tasjes. Je kan van alles kiezen en combineren en je hebt superorigineel kaftpapier!

Ik heb ook een boek gekaft met een landkaart. Je ouders hebben vast wel ergens oude kaarten liggen (want wie gebruikt die tegenwoordig nog) of je gaat even snel naar de winkel!


Agenda

Ik ga nu naar het 5e jaar van het VWO en een agenda is echt noodzakelijk om al je toetsen en huiswerk te plannen. Dit jaar heb ik de agenda van BLOND Amsterdam. Ik vond deze gewoon overzichtelijk, klein, licht en hij heeft een leuke voorkant!

Aan de binnenkant heb je nog leuke bladzijdes zoals deze waarin word uitgelegd hoe je smokey eyes kan maken!

  notitieboekjes

Aantekeningen vind ik heel belangrijk en doe ik altijd in schriftjes want op losse blaadjes raak ik het ALTIJD kwijt. Bij de Hema zag ik deze schriftjes die ik superleuk vind door de gouden details en leuke printjes! Ze waren 1,50 per stuk (wat ik aan de dure kant vind) maar ik kon ze echt niet laten liggen..

extra

Verder heb ik nog een geo driehoek gekocht, die altijd van pas komt bij wiskunde. Een dik schrift (ik ben even de naam kwijt) zo’n schrift waar je blaadjes uit kan scheuren en tabbladen in kan doen. En nog een schrift met stipjes!

Hopelijk hebben jullie uit dit artikel wat leuke spullen en inspiratie kunnen halen! Ik heb alles gekocht bij de HEMA. Heel veel succes allemaal dit schooljaar 🙂

19 Reacties op “BACK2SCHOOL HAUL + DIY

  1. Ik zag je foto en ik wilde eigelijk gelijk al vragen waar heb je dat kaftpapier vandaan! Maar ik lees het, wat een super tof idee! Zou hier nooit zelf op komen. 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk! Ik heb ook dit jaar tasjes gebruikt voor mijn boeken! Niet allemaal want ik had er te weinig haha 😅 we hebben voor de rest ook bijna dezelfde school spullen! Toevallig! Super leuk blog! 💋

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

