New shoes | Zara

   

Hi followerss! Pas was ik met wat vriendinnen uit en iemand (Shoutout naar nies) had zulke leuke schoenen aan dat ik het niet kon laten om ze ook te bestellen. Eindelijk heb ik ze bemachtigd en hier is dan de review! Lees snel verder

 

Mijn nieuwe babys zijn van de Zara en werden bezorgd in deze dubbele doos. Ze waren goed beschermd en daar ben ik altijd wel blij mee want er word meestal heel lomp omgegaan met pakketjes. Ook zaten de schoenen nog verpakt in zo’n dun papier. Altijd leuk om dat uit te pakken!

  

Aaandd there they are!  Ik vind ze zo ongelofelijk mooi. In de doos zien ze er minder leuk uit dan dat ze zijn omdat de vorm van de schoenen er een beetje raar eruitziet. 

  

Ik ben dol op het gaas patroon wat verwerkt is en ik hoop dat dit niet zo snel kapot gaat. De kleur is: sky blue. Maar ze ogen richting grijs. Een hele neutrale kleur die bij alles staat! 

 

De schoenen hebben een zool van 2 cm dik. Dit loopt vooral erg lekker EN je bent meteen een stukje langer! Het is absoluut niet lelijk dat de zolen wat dikker zijn ik vind dit wel en gaaf effect geven. De pasvorm is erg smal, omdat ik best brede voeten heb heb ik daarom een maatje 40 genomen (normaal heb ik 39). 

En hier dan nog een aan-shot! Ik vind ze erg mooi en hoop dat ik er nog heel lang plezier van heb. De schoenen zijn te bestellen op Zara.com, Klik hier voor de link! 

Sportschoen met vlechtwerk dames – €39,95
Bestellen jullie wel eens wat bij de Zara?

20 Reacties op “New shoes | Zara

Geef een reactie

