Guess iphone case

Hi volgers! Ik heb al een tijdje een iphone 6 en nu mijn oude hoesje echt zo versleten is werd het tijd om een nieuwe te kopen! Ik ging dit keer voor een slangenhoesje van Guess. Lees snel verder!

Het hoesje is zo’n boekje wat heel je telefoon afsluit. Ik vind dit echt heel handig want nu is de achterkant beschermd en de voorkant. Het hoesje was verpakt in een mooi doosje met een rode binnenkant. Love it!


Ik vind het hoesje er heel mooi uitzien, het “slangenleer” (plastic) ziet er mooi uit en glanst ook! Op de voorkant staat in gouden letters het guess logo en dat vind ik ook chique ogen. Voor de rest kan je het hoesje dichtdoen door een flapje met een magneetje erin.

Het enigste minpuntje is dat er geen pasjes in kunnen. Dat is meestal wel het geval dat er 2 gleufjes aan de binnenkant zitten voor je ID of bankpas.

Toch ben ik echt enorm blij met dit hoesje! Ik heb hem besteld op smartphonehoesjes.nl en hij koste 24,95. Neem is een kijkje!

Wat voor hoesje hebben jullie om je telefoon? 

15 Reacties op “Guess iphone case

  1. Mooie thumbnail foto! Ik heb dit hoesje ook maar dan als flipcase 😀 Ik merk wel dat de gouden kleur van het logo wat afslijt maar gelukkig valt dat niet zo op.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

