Jacket from Gutsgusto.com + kortingscode

Hi volgers! De herfst is begonnen en een nieuwe herfst-outfit kan dus niet missen in je kledingkast. Ik kreeg van Gutsgusto.com dit toffe jasje opgestuurd en ik ben er echt enorm blij mee! Wil jij meer weten over dit jasje? Lees dan snel verder!

Het jasje kan je binnen maar ook buiten dragen, met een leuke sjaal kan je deze prima combineren en ben je ready to go! Hij is verkrijgbaar in verschillende kleuren maar ik heb hem uitgekozen in een taupe-achtige kleur. net tussen bruin en groen in. Ik heb hem gecombineerd met een blauwe skinny jeans maar dat kan natuurlijk ook met een grijze of zwarte broek!

Wat ik vind aan dit jasje is dat hij van die ‘flapjes’ aan de voorkant heeft. Hij kan dus niet dicht maar dit geeft een heel leuk effect aan je outfit. Er zitten ook 2 ritsjes aan beide kanten die als detail heel leuk zijn.

Aan beide kanten van het jasje zit een zak. Dat vind ik altijd wel handig als je bijvoorbeeld een sleutel kwijt moet, dan hoef je die niet in je broekzak te proppen of in je tas te doen, zodat je die gemakkelijk uit je zak halen!

De achterkant van het jasje is iets korter (omdat ik hier mijn armen omhoog heb lijkt die nog korter) maar hij valt gewoon tot je broekriem. De flapjes zijn wat langer maar dat vind ik wel leuk omdat het een keer net anders is dan al mijn andere jasjes!

De binnenkant van het jasje en de ‘flapjes’ voelen aan als suède. Dit is trouwens de nieuwe herfsttrend! (Nep) suède is helemaal in deze herfst en ga je binnenkort overal zien. Een erg leuk detail!

Het jasje heeft een soort slangen printje wat ik persoonlijk heel erg leuk vind. De ritsjes aan de flapjes kan je eventueel ook nog opendoen, en je kan zelfs nog de flapjes aan de voorkant eraf ritsen, maar dat vind ik zelf niet zo leuk staan.

Ik ben echt enorm blij met dit jasje en ook zeer tevreden over de webshop Gutsgusto.com, ik heb al eerder een samenwerking gehad en dat artikel kan je hier vinden! Klik meteen door naar de webshop om de herfstcollectie te shoppen en volg hun Instagram om dagelijkse fashion-updates te krijgen!

Ook heb ik voor jullie nog een kortingscode waarmee je 15% korting krijgt! de code is: SOOFBEAUTY15 . Shoppen maar!

Jasje Raquel – 69,99

15 Reacties op “Jacket from Gutsgusto.com + kortingscode

Geef een reactie

