Fab. + HEMA

Hi girls! Ik heb zo lang op deze collectie gewacht en nu is die er eindelijk; De Fab collectie van de HEMA! Te schattige items, en ook nog eens voor een HEMA-prijsje, lees snel verder!

Op 12 oktober werd de nieuwe collectie van HEMA in samenwerking met het bekende merk Fab. Gelanceerd! Er zijn verschillende items ontworpen in de stijl van Fab. en hieruit zijn telefoonhoesjes, sleutelhangers, armbandjes, notitieboekjes en nog veel meer items uit voortgekomen.

Deze sleutelhanger vond ik zo tof dat ik hem niet kon laten liggen. Er zijn 4 verschillende sleutelhangers; een hart, een oog, een ster en lippen. Elk item is verpakt in deze roze doosjes, waarin je alles kan bewaren.

De sleutelhanger vind ik echt heel erg tof, hij is anders en ook nog heel groot. Ik vind dat het supermooi afgewerkt is aan de randjes en ook de lippen zijn op een speciale manier genaaid. De kleuren roze en rood staan heel leuk bij elkaar!

Er zit een grote gouden stevige hanger aan zodat je hem niet snel verliest! Er hangt ook nog een mini-hartje aan, met daarin “fab.” Gegrafeerd. I love it!

Als tweede kocht ik dit telefoonhoesje, ook weer verpakt in het mooie roze doosje. Het hoesje was maar 7 euro en toevallig was ik nog op zoek naar een nieuwe! In de collectie is ook nog een zwart hoesje, maar ik heb een witte Iphone en ik vind lichtroze daar leuker bij staan.

” I love you more than all the stars ”’ vind ik geen bijzondere tekst maar ik vind het er gewoon leuk uitzien met de sterretjes eromheen. Ze verkopen de hoesjes ook voor de iphone 5/5s.

Het hoesje beschermd niet zo goed, het is een standaardhoesje die ik normaal niet koop. Maar omdat deze zo goedkoop en leuk was, kon ik het toch niet laten… hahaha!

Ben jij ook dol op deze collectie ga dan snel naar de winkel voordat alles uitverkocht is!

sleutelhanger – 10 euro
telefoonhoesje – 6 euro

Hebben jullie al iets gekocht van Fab?

27 Reacties op “Fab. + HEMA

Geef een reactie

