New shoes: UGG

Hi beauty’s! Een tijdje geleden stond ik bij de Omoda en toen ik deze sneakers van UGG zag staan moest ik ze echt even aantrekken! Na een halfuur stond ik buiten met een grote Omoda tas EN een paar nieuwe schoenen…. Lees snel verder!

De welbekende doos van UGG. Iedereen kent wel de UGG “sloffen” (de klassieke laarzen van het merk. Tegenwoordig zijn die echt not done. Zelf heb ik ook 2 paar van deze sloffen maar die draag ik alleen nog binnenshuis.

En dit zijn ze dan! Mijn nieuwe gympen zijn lichtgrijs  en hebben een sportieve maar casual uitstraling. Ze zijn van echt suede, wat ik heel leuk vind, zodat de kleur niet helemaal effen is.

Echt suede is best een moeilijke stof voor schoenen, vlekken heb je binnen no-time en in een regenbui heb je er ook niet zoveel aan. Op de doos staat dat het gemaakt is van water resisting materials, maar ik geloof hier nog niet helemaal in. Even inspuiten met een anti-vlekken/water spray is altijd handig!

Ik heb al veel sneakers, onder andere; Asics en nikes. Maar ik wilde nog een “net” paar schoenen, schoenen van die sportmerken komen soms toch een beetje lomp over en nu wilde ik gewoon een classy uitstraling.

Bij UGG kan het bont aan de binnenkant van de schoenen niet ontbreken! De binnenkant is lekker gevoerd met bont, zo hou je je voetjes toch lekker warm en zie je er leuk uit!


Ik ben echt tevreden over mijn nieuwe schoenen, ze lopen lekker en zijn ook lekker warm. Er zijn veel details op de sneakers maar toch zijn ze subtiel en classy.

UGG sneakers – €99,95

 

Wat vinden jullie van de UGG sneakers?

 

18 Reacties op “New shoes: UGG

  1. Hoi! Ik heb ze net gekocht. Maar dan met de sterrenpatronen erop. Lopen ze nog uit? Dat vraag ik mij nou echt af! Ik heb ze tot nu toe binnen gedragen. Heb ze echt net binnen. Maar als ze niet uitlopen wil ik ze retouren.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

