Maybelline FIT me foundation

fit me foundation front

De zomer is al een tijd geleden, de bruine kleur is alweer verdwenen van mijn huid. Ik moest nu toch echt afscheid nemen van mijn iets donkere foundation. Sommige meiden houden dezelfde kleur en ik vind het altijd zo lelijk als je dan het verschil tussen gezicht en nek ziet! Tijd om een lichtere foundation te kopen dus! Dit keer wilde ik een ander merk uitproberen en koos ik voor de FITme foundation van Maybelline.

Bij de Kruidvat is er nu de actie: alles van Maybelline 1+1 gratis. Daar ging ik dus gebruik van maken ook! Ik koos de 2 lichtste foundations (115 en 120) zodat ik nu de lichtere kan gebruiken en later ze kan mengen. De flacon is heel clean wat ik er wel luxe uit vind zien!

Op de achterkant van de flesjes staan nog een keer de kleuren:

– 115 ivory
– 120 classic ivory

De flesjes hebben allebei een pompje, wat ik persoonlijk veel makkelijker vind dan zonder een pompje. Je kan precies de hoeveelheid die jij wilt gebruiken eruit pompen.

Dit zijn dan de swatches op mijn hand. links is de kleur 115 en rechts de kleur 120. De lichtste kleur is precies goed voor mijn huid, alhoewel ik de donkerdere kleur wel heel erg donker vind uitvallen. De kleur 120 zal ik dus gaan gebruiken als ik weer een tintje heb gekregen, want zoals je zelf kunt zien is die op dit moment niet echt geschikt voor mij.

De foundations smeren fijn uit en dekken goed, zonder een masker effect te creëren. I’m excited! Ze kosten €13,99 per stuk, maar als je snel bent heb je ze bij de Kruidvat 2 voor de prijs van 1!

Welke foundation gebruiken jullie?

8 Reacties op “Maybelline FIT me foundation

Geef een reactie

