druk, druk, druk

front foot

Hi girls, even een life-update zodat jullie een beetje op de hoogte blijven over wat er op het moment allemaal speelt in mijn leven! Als eerste wil ik nog even sorry zeggen omdat ik de laatste tijd minder heb gepost dan normaal.. Dit excuus hebben jullie vast al vaker gehoord maar ik heb het op het moment heel erg druk.

Morgen (maandag) begint mijn SE-week. Ik zit nu in 5 VWO en ik merk dat het echt heel veel moeilijker word dan de jaren hiervoor. Leren, Leren en nog meer leren. Het is allemaal zo veel! Eventjes 8 hoofdstukken Economie, 7 hoofdstukken Geschiedenis, een heel blok M&o kan er dan ook nog wel bij hahah.

Dinsdag ben ik jarig! Ik word dan alweer 17 en de tijd gaat zo snel! Binnenkort ga ik beginnen met mijn rijbewijs.  Sinterklaas komt eraan, kerst staat voor de deur en nieuwjaar komt ook al dichterbij…

Over 2 weken heb ik op school kerstgala, ik heb al een outfit bij elkaar gezocht en ik heb er heeel erg veeel zin in!

IMG_5075

Misschien wisten jullie het nog niet maar elke vrijdag ga ik naar kunstschaats les. Ik heb er heel veel plezier in maar het is ook vooral erg tijdrovend, ik moet namelijk een uur rijden om er te komen.

Sinds kort heb ik ook een baantje bij de Albert Heijn achter de kassa, niet echt indrukwekkend ofzo, maar het verdiend wel! Wat extra geld kan ik altijd goed gebruiken.

Nu hebben jullie een beetje een impressie wat ik allemaal doe tegenwoordig en dat ik dus weinig tijd over heb om te bloggen, natuurlijk doe ik wel heel erg mijn best om elke week minimaal 1 bericht te posten, maar dat lukt niet altijd… ik hoop dat jullie het begrijpen!

Nog een fijne dag allemaal!

love,

Sophie

10 Reacties op “druk, druk, druk

Geef een reactie

