Necklace van Sheclassy.com

  

Hi girls! Van kettingen heb je er nooit genoeg. Ik kreeg deze mintkleurige statement necklace opgestuurd van de webshop Sheclassy.com. Ik vind hem gorgeous dus lees snel verder..

  

Het pakketje kwam in 2/3 dagen binnen. De ketting was superleuk verpakt in een roze zakje met een leuke print. Het ziet er schattig uit en is ook leuk als je het als cadeau wilt geven!

  

Ook zit er een cute roze zakje bij waar je de ketting in kan bewaren zodat hij niet beschadigt. Dit is handig voor onderweg en het ziet er leuk uit! 

 

De ketting is een echte eyecatcher bij een outfit. De mintkleur staat leuk bij wit, zwart en grijs maar je kan het ook combineren met andere pastelkleuren. Ook zitten er nog kleine diamantjes op, dat vind ik persoonlijk heel leuk want hierdoor zie je er wel echt feestelijk uit! 
  
 

Hij valt mooi rond de hals, is verstelbaar en het staat supermooi! Ik ben heel erg blij met deze ketting en ik ben ook van plan om hem vaak te dragen. Leuk voor naar een feestje en het kan ook prima naar school! 

 

Op www.sheclassy.com zijn nog veel meer van zulke prachtige kettingen te koop. Ze verkopen kleding, accesoires en tassen en de service is top! Mijn pakketje kwam al na 2/3 dagen binnen en was leuk ingepakt. 

Ik ben enorm happy met de ketting en ik hoop dat jullie ook een kijkje nemen op de Website

Waarmee zouden jullie deze ketting combineren?

9 Reacties op “Necklace van Sheclassy.com

Geef een reactie

