Fab smartphone wallet

fab wallet

Hi Girls! Ik heb weer een nieuw pareltje aan mijn fab-collectie toegevoegd, en ik ben er zooo blij mee. Ik was op zoek naar een telefoonhoesje en na een tijdje kwam ik deze tegen (ja, het is eigenlijk een telefoonhoesje) en ik kon het niet weerstaan om deze in mijn winkelmandje te doen. Do you want to know more? keep reading

De voorkant is mooi afgewerkt en het logo staat centraal. Lichtroze vond ik goed bij mij passen, niet te aanwezig maar toch een kleurtje! De hartjes-studs maken het helemaal af en geven de wallet net een extra touch. 

Op de achterkant lopen de studs door, dat vind ik mooi want nu ziet niet alleen de voorkant er pretty uit maar de achterkant ook. Toch wel een pluspuntje voor mij!

De binnenkant is helemaal goud! Iets wat ik niet zo snel zou kopen maar ik vond het toch wel heel erg tof. Op de foto kan je zien dat het middelste vakje bestemd is voor je telefoon. Er zijn ook nog 3 vakjes voor pasjes erin gemaakt en je zou er ook wat losgeld in kunnen doen. Je kan het dus gebruiken als combinatie van een telefoonhoesje en een portemonnee.

Een kwastje en nog een hengseltje zodat je hem om je arm kunt doen maken deze wallet helemaal perfect. Ik ben enorm blij met deze wallet. Ik gebruik hem zodat ik geen krassen krijg op mijn scherm als ik mijn telefoon in mijn tas doe. Dit is ook heel erg leuk om cadeau te doen aan iemand!

fab studs smartphone wallet – 29,95

kenden jullie het merk fab al?

17 Reacties op “Fab smartphone wallet

Geef een reactie

