Festival bag van Duifhuizen.nl

nieuwe header

Hi girls! Het festival seizoen komt eraan en ik ben er al helemaal klaar voor met mijn nieuwe festival bag. Van Duifhuizen tassen en koffers mocht ik een tas uitzoeken uit hun festival collectie om te reviewen. Wil jij meer weten over mijn nieuwe festival bag? Lees dan snel verder!

FullSizeRender(7)

Een goede rugzak is onmisbaar in elke vrouw haar kast en is zeker handig met festivals want dan heb je altijd je handen vrij zodat je ongestoord kunt dansen! Ik heb daarom gekozen voor de FJÄLLRÄVEN KÅNKEN rugzak in de kleur black.  Zwart is een neutrale kleur (wat bij elke festival outfit past) en het rode logo geeft toch nog een extra touch aan je look.

IMG_8181

De tas zit erg comfortabel en de hengsels zijn verstelbaar. Deze tas zal erg lang mee gaan want hij is gemaakt van een stevige stof. Er zit een voorvak op de tas en aan de binnenkant is er ook nog een vak waar je een laptop in kwijt kunt. Hij heeft een perfecte grootte, niet te klein en niet te groot. Er is dus genoeg ruimte om al je festival essentials mee te nemen!

IMG_8192

De Fjallraven Kanken rugzakken zijn op het moment een grote trend. Je ziet ze steeds meer op foto’s online en op straat. Met deze tas  zie je er dus niet alleen leuk uit, je doet ook nog eens mee met de tassentrend van het moment!

IMG_8209

Ik ben echt enorm blij met deze tas! Hij is heel neutraal, past bij elke outfit en er kan van alles in. Duifhuizen tassen en koffers verkoopt nog veel meer tassen van verschillende merken. Ik kreeg mijn pakketje binnen 3 werkdagen en ik ben heel dankbaar dat ik zo’n mooie tas heb mogen ontvangen. Neem een kijkje op de site voor de gehele tassencollectie. De komende festivals die ik ga bezoeken neem ik zeker mijn nieuwe tas mee!

FJÄLLRÄVEN RUGZAK KÅNKEN BLACK – €79,95 (ook verkrijgbaar in andere kleuren)

 

3 Reacties op “Festival bag van Duifhuizen.nl

  1. Dat is echt een hele fijne rugzak! Ik heb namelijk precies dezelfde 🙂 Ik gebruik deze rugzak voor school, mijn 14 inch laptop past er perfect in! Mijn boeken e.d. kunnen er dan ook nog makkelijk bij. Deze rugzak gebruik ik ook als ik op vakantie ga of als ik ga shoppen, je aankopen berg je dan gemakkelijk op in je rugzak! Deze tas is echt een aanrader, een echte allrounder!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

