Kiko Milano prom queen palette

Hi girls! Een tijdje geleden was ik met school op uitwisseling naar Italië. Ik ben al lang fan van het merk KIKO en ook deze keer kon ik het niet laten om wat te kopen. Wil jij meer weten over dit palette? Lees dan snel verder!

Er waren 2 variaties van dit palette, maar ik heb gekozen voor de wat warmere uitvoering met roze tinten in de kleur: 01 lovely naturals. De verpakking doet mij meteen denken aan cheerleaders en American High School. Dit palette is dan ook een limited edition en niet meer verkrijgbaar volgensmij.

Er zitten 6 verschillende kleuren in het palette, allemaal met een rozige ondertoon. Er zit 1 oogschaduw met glans in, waarmee je je look wat meer glitter kan geven.  Ik gebruik meestal de 4e kleur  van links op mijn bewegend ooglid en subtiel de 5e kleur van links in de crease. Ook kan je nog met één van de lichtste kleuren highlighten.

Bij het palette zit ook nog een spons-applicator, maar deze gebruik ik niet omdat ik een kwast veel fijner vind aanbrengen. Het spiegeltje aan de binnenkant is ook handig zo kan je het palette bijvoorbeeld meenemen naar een feestje en je make-up makkelijk bijwerken in het spiegeltje.

Ik ben erg blij met dit palette want de kleuren zijn heel naturel. Ik gebruik deze dan ook in mijn everyday make-up routine om een subtiele touch te geven aan mijn ogen. Dit palette is niet meer verkrijgbaar maar er zijn een hoop goede vervangers uit andere palettes voor deze kleuren. I love it!

 

5 Reacties op “Kiko Milano prom queen palette

Geef een reactie

