Inside Blogger voor Vera Camilla

IMG_8781.JPG

Hi girls! Een tijdje geleden heb ik me aangemeld om als insider producten voor Rimmel London te testen samen met Vera Camilla. Ik heb een aantal producten binnengekregen en getest de laatste 3 weken.

Het product waar het allemaal om draaide is de nieuwe Volume Colourist mascara van Rimmel. Deze mascara beloofd je wimpers te verven en volume te geven. Mijn wimpers zijn van nature zwart, dus obviously heb ik geen verschil gezien tussen de kleur.

Het volume wat deze mascara geeft is echter wel heel erg mooi! Hij scheid de wimpers heel erg mooi, je wimpers lijken langer en je krijgt een volume boost. Ik ben heel erg blij met deze mascara en ik zal deze zeker opnieuw aanschaffen in de toekomst.

Ik wil Vera en Rimmel London heel erg bedanken voor de mooie producten en de kans om deze spulletjes te mogen testen! #verarimmel

3 Reacties op “Inside Blogger voor Vera Camilla

Geef een reactie

